obalka

Marketing

Aplikace v chemii, potravinářství a farmacii

doc. Ing. Stanislava Grosová, CSc. Ing. Olga Kutnohorská, Ph.D.

Publikace Marketing v chemii a potravinářství je učebním textem, který prezentuje současný pohled na marketing a jeho úlohu v řízení podniku, marketingové nástroje a marketingové politiky.

Marketing

Dostupná ke stažení ihned po zpracování úhrady

Cena 216 CZK
E-kniha pro studenty VŠCHT Praha

Přihlaste se přes EduId

Zdarma
Tištěná kniha

V e-shopu ČVUT

Cena 240 CZK
Chci o knize vědět více
Vydavatel
VŠCHT Praha
Formát
pdf
Jazyk
Česky
Rok vydání
2025 (2017)
Počet stran
196
ISBN e-kniha
978-80-7592-197-0
Pořadí vydání
První elektronické
ISBN tištěná kniha
978-80-7592-003-4
Pořadí tištěného vydání

První

Publikace Marketing v chemii a potravinářství je učebním textem, který prezentuje současný pohled na marketing a jeho úlohu v řízení podniku, marketingové nástroje a marketingové politiky. Je určený studentům, kteří studují předměty Základy marketingu, Marketing v potravinářství a Základy marketingu chemických výrobků. Vedle prezentace základních teoretických východisek o chování zákazníků na spotřebních a průmyslových trzích, postupech a metodách formulace marketingové strategie klade důraz na aplikaci poznatků v specifických podmínkách chemických, potravinářských a farmaceutických produktů. Text je doplněný případovými studiemi a příklady, které poskytují studentům oporu při studiu a mohou být základním východiskem při přemýšlení o jejich aplikaci v praxi. Praktické aspekty aplikace uvedených poznatků jsou demonstrovány během výkladu a na cvičeních a dále rozvíjeny v rámci studia další doporučené literatury. Komplexní pohled na marketing pak student získává propojením všech uvedených postupů.


Text odborně posoudila doc. Ing. Jana Kajanová, PhD.


První elektronické vydání 2025, které obsahově odpovídá prvnímu tištěnému vydání z roku 2017.

Mohlo by Vás také zajímat

obalka
obalka
obalka