obalka

Tajemství moderního nákupu

prof. Ing. Ivan Gros, CSc. doc. Ing. Stanislava Grosová, CSc.

Monografie věnuje pozornost zejména změnám v postavení nákupu a jeho řízení. Nemalá pozornost je věnována i využití moderních komunikačních technologií a matematickým metodám pro zvyšování efektivnosti nákupu.

Tištěná kniha

V e-shopu ČVUT

Cena 318 CZK
Chci o knize vědět více
Vydavatel
VŠCHT Praha
Formát
Tištěná kniha
Jazyk
Česky
Rok vydání
2006
Počet stran
184
Pořadí vydání
První
ISBN tištěná kniha
80-7080-598-6

Monografie autorů Ivana Grose a Stanislavy Grosové je zaměřena na oblast nákupu, který nabývá v oblasti řízení firem stále větší význam. Nové trendy v ekonomickém prostředí, zejména požadavky na řízení stále rozsáhlejších dodavatelských řetězců pak mění i postavení nákupu a výběr nákupních strategií. Monografie proto věnuje pozornost zejména změnám v postavení nákupu a jeho řízení. Nemalá pozornost je věnována i využití moderních komunikačních technologií a matematickým metodám pro zvyšování efektivnosti nákupu. Monografie navíc obsahuje velké množství ilustrativních příkladů, konkrétních příkladů řízení nákupu ve firmách.

Mohlo by Vás také zajímat

obalka
obalka